Onze diensten

Uw tijd is te waardevol om te verliezen aan administratie. Wij nemen uw volledige administratieve en fiscale last van uw schouders, zodat u zich volledig kunt focussen op de expansie van uw bedrijf. Met onze accounting expertise in Mechelen zorgen wij voor rust en overzicht, terwijl u de touwtjes van uw onderneming stevig in handen houdt.

Onze Diensten

Starter

  • Inschrijving in de KBO (Kruispuntbank voor ondernemingen) voor hoofd- en bijberoep als eenmanszaak
  • Inschrijving bij sociaal verzekeringsfonds
  • Aanvraag btw-nummer indien van toepassing
  • Hulp bij oprichting van vennootschappen
  • Opstellen financieel plan

Fiscaliteit

  • Op maat gemaakte fiscale planning
  • Fiscaal advies
  • Optimalisatie loonadministratie
  • Vennootschapsbelasting
  • Belasting over de toegevoegde waarde
  • Personenbelasting
  • Bijstand bij fiscale controle
Boekhouding
  • Voeren van dubbele of vereenvoudigde boekhouding
  • Opstellen en indienen jaarrekening bij NBB (Nationale Bank van België)
  • Cijferbespreking
  • Op maat gemaakte planning vennootschapsrecht
  • Opstellen verslag raad van bestuur (RvB)
  • Opstellen verslag algemene vergadering (AV)
  • Opstellen verslag bijzondere of buitengewone algemene vergadering (BAV)
  • Opstellen verslag belangenconflicten

Hebt u verdere vragen of wilt u een afspraak inplannen, laat het ons weten via de onderstaande link.

Onze Expertise per Sector

Als jouw Accountant/boekhouder in Mechelen, is onze missie om aantoonbare meerwaarde te creëren voor elke klant. We specialiseren ons in de sectoren van de vrije beroepen (Artsen, Medische specialisten, Architecten, Advocaten Psychologen,…), management- en specialistenvennootschappen, marketing- en salesbedrijven, en e-commerce. Uiteraard bedienen we dankzij ons diverse cliëntenbestand ook met succes een breed scala aan andere sectoren.

Vrije Beroepen

Vrije Beroepen

  • Medische sector (artsen, specialisten)
  • Juridische professionals
  • Architecten en ontwerpers
  • Consultants en adviseurs
  • Zakelijke Dienstverlening

    Zakelijke Dienstverlening

  • Management en specialisten
  • Marketing en sales bureaus
  • E-commerce & digitale handel
  • IT & technologie
  • Creatieve Sector

    Creatieve Sector

  • Journalistiek & media
  • Kunstenaars & artiesten
  • Auteurs & content creators
  • Entertainment professionals
  • Handel & Retail

    Handel & Retail

  • Automotive (inclusief winstmargeregeling)
  • Fashion & lifestyle
  • Hardware & elektronica
  • Beauty & wellness
  • Financiële Sector

    Financiële Sector

  • Handelaren (aandelen, forex)
  • Crypto investors
  • Hardware & elektronica
  • Financieel adviseurs
  • Bouw & Vastgoed

    Bouw & Vastgoed

  • Aannemers & bouwbedrijven
  • Vastgoedontwikkelaars
  • Makelaars & bemiddelaars
  • Interieurarchitecten
  • Start direct met professioneel advies voor uw onderneming

    Prijzen

    Vennootschappen
    €200,-

    Volledige boekhouding voor BV, VOF of CommV, inclusief fiscaal advies. Jaarlijkse kosten besloten vennootschap (BV): Tussen €2400 en €4000 per jaar.

    p/m gebudgetteerd vanaf
    excl. BTW
    Eenmanszaken
    €100,-
    Volledige boekhouding voor eenmanszaken, inclusief fiscaal advies. Jaarlijkse kosten eenmanszaak: Tussen €700 en €1500 per jaar.
    p/m gebudgetteerd vanaf
    excl. BTW
    Oprichting BV
    €700,-
    Oprichten van een vennootschap: €700. Hierbij wordt alles geregeld, zoals de oprichtingsakte, btw-registratie, sociaal verzekeringsfonds en een financieel plan. Je betaalt enkel nog de notariskosten, de registratie van de UBO (Ultimate Beneficial Owner) en activatie van het loondossier als van toepassing, wat ongeveer €1.500 extra is.
     
     
     
    Oprichting BV
    excl. BTW
    Alternatief prijsmodel: op aanvraag
           
    Kwartaal forfait gebudgetteerd op basis van aantal transacties.Extra diensten: De prijs kan oplopen bij extra diensten zoals belastingadvies of subsidieaanvragen.
    Scroll to Top